Re: Sekta Sw. Oracle'a?

Autor: Marcin Kot (koti_at_-NO-SPAM-astercity.net)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 00:57:22 MET

Uzytkownik "Franz" <franzmaurer_at_NOSPAM.bigfoot.com> napisal w wiadomosci
> Moze troche NTG ale nie wiem gdzie to upchnac a sprawa
> z paru wzgledow jest pyszna:
> http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/komputer_011129/komputer_a_7.html

Tak sie zapytam, co maja do Oracle'a, plyty z softem MS ?? Policja zabierala
worki z plytkami rowniez MS... Jak dla mnie jest to poprostu przywlaszczenie
badz kradziez.

Pozdrawiam

--
             ;  Marcin 'Âmago' Kot: koti_at_astercity.net Koti_at_IRCNet
  ^ ^  __  ;      #PLDhelp #warez.pl #bialystok #capoeira