His, telefon...wielkosc pakietu...

Autor: Pawel Puterla (pawelp_at_enigma.put.mielec.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 19:23:20 MET

Zauważyłem to przed chwilą. Zrobiłem testy i... okazuje się, że na moim
SDI, po podniesieniu słuchawki telefonu, gdy zaświeca się dioda
{słuchawka} na HIS... nie przechodza przez Internet pakiety większe od ok.
200 bajtów!! Mam przez to wrażenie, że wszystko działa(np. ping jest ok),
ale WWW czy FTP czy cokolwiek innego zamiera! Wystarczy odłożyć słuchawkę
i wszystko wraca do normy. Hmmm tego dawniej nie było.

Ciekawe - czy problem leży w oprogramowaniu(wątpię) czy w sprzęcie? Jak
myślicie (a może ktoś już tego doświadczył)

Czy to może mieć coś wspólnego z fragmentacją pakietów? Może ktoś wie jak
działa taki HIS...

z góry dziękuję za wszelkie sugestie
Paweł Puterla
<pawelp_at_put.mielec.pl>