Re: Neostrada - nowe ??? wiesci

Autor: Kamil Andruszkiewicz (kamil_at_kuzniki.eu.org)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 19:23:06 MET

Użytkownik "Chloru" <chloru_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Po dzisiejszej rozmowie z technikiem TPSA dowiedzialem sie ze:
>
> - nie bedzie limitow
>
> - adresy dla laczy 1 i 2 Mbps beda przyznawane na stale po napisaniu
> podania. Dla nizszych opcji po odpowiednim umotywowaniu.
>
> A teraz z innej beczki - TPSA szykuje inna usluge oparta na SDSL.

To, ze bedzie SDSL to to juz bylo wiadome od dawna. Po to zrobili dynamiczne
IP i limity na neostradzie aby wciaz bylo duze zainteresowanie czyms innym.
Na 100% moge powiedziec, ze na obojetnie jakim laczy SDSL (nie wiem czy beda
rozne warianty predkosciowe ale raczej tak) na pewno bedzie stale IP i brak
limitow.
To normalna polityka firmy. TPSA chce podzielic swoich klientow na segmenty
aplikujac im "jak najlepsze warunki" do potrzeb (sic!).