Re: Chello podlaczenie nowego komputera

Autor: Grzegorz Podsiadło (empeg_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 21:25:00 MET

Jacek wrote in news:9tt9ik$4sk$1_at_news.tpi.pl:

> wymieniłem komputer podłączony do modemu kablowego Chello [...]
> IP ..... Czy oni przypisują/blokują na jakiś czas IP dla danego
> MAC karty? Czy ktoś sie spotkał z takim działaniem?

Imho tylko karta z _konkretnym wpisanym w ich bazę adresem MAC_
powinna działac. Jeśli zmieniasz sieciówkę powinno się do nich
zadzwonić, oni zmieniają wtedy przypisany Tobie adres MAC. Jeśli mnie
pamięć nie myli biorą za to nawet jakąś kasę.

Nie wiem o co dokładnie Ci chodziło (czy w tych kompach miałeś inne
sieciówki) ale tak to zrozumiałem.

poza tym raczej NTG

--
empeg