Re: ntg ilosc komputerow w Polsce

Autor: Łukasz 'ptashek' Szmit (ptashek_at_scg.gliwice.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 16:52:01 MET

pf64 wrote:

> Cześć
>
> Szukam jakiś przykładowych danych na temat tego,
> ile w Polsce zainstalowanych jest komputerów typu PC,
> jaki procent z nich to nowoczesny sprzęt, a jaki stary oraz przestarzały,
> a także ile z nich znajduję się w prywatnych rękach,
> ile w firmach, instytucjach, urzędach, szkołach?
> Znajdę gdzieś coś takiego?
> Za odpowiedzi dziękuje.

MARNE szansze.
BARDZO MARNE.

Ale ułatwię Ci życie ;-)
Ja mam 4 kompy: jeden "nowoczesny" (PIII), dwa "stare" (486) i jeden
"przestarzały" (386SX notebook). Trzy w rękach prywatnych, jeden w "firmowych".

Firma, dla której robię to i owo, ma na terenie Polski jakieś 30 sztuk
"nowoczesnych". Uczelnia to pewnie do kilku tysięcy by dobiła: od zabytków
po nowoczesne maszyny.

--
Ptashek
Na newsy piszący wyłącznie prywatnie