Re: tpsa i autoryzacja

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 01:00:19 MET

Michal Zalewski <lcamtuf_at_echelon.pl> skribis:

> Znaczy sie... jesli haslo ma szesc znakow i login rowniez tyle, nie liczac

Jej, no przecież nie mówiłem o zastępowaniu a o dodaniu drugiego etapu;)

> ewentualnej kompresji, z jakiejs 0.001 sekundy robi sie nam 0.002... Nie
> wiem, moze juz nie pamietam, ale pewnie TPSa tak czesto impulsow nie
> nalicza, przynajmniej poki co... ;)

Wiesz, wczoraj jeszcze żartowałem, ale dzisiaj przez cały niemalże dzień
połączenie z autentykacją trwało u mnie 58-65 sekund. Normalnie na tym
modemie zajmuje to 25-35 sekund (w związku ze zmianą sprzętu musiałem
kupić taki na PCI - sprzętowych wiele nie ma, więc i wyboru nie miałem;
stary na ISA łączył w 15 sekund).

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>