Re: Jak przebiega trasowanie pakietow wychodzacych za granice

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_pm.waw.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 01:02:32 MET

Pawel Puterla <pawelp_at_enigma.put.mielec.pl> writes:

> nie mam zamiaru uzalac sie nad tysiacami milisekund. to znaczy mam zamiar
> ale nie w kontekscie TPSA. tylko Teleglobe:
>
> Dlaczego przy przejsciu z SDI, w Teleglobe pakiety maja 300 - 3000 -
> 7000 ms opoznien, a w wypadku ISP te opozniania prawie sie nie zmieniaja?
> czy Teleglobe ma jakies preferencjec co do pochodzenia pakietow? Dostali
> od tepsy jakis spis sieci w Polsce czy co?

Niewatpliwie. Po prostu pakiety wraca inna droga, zobacz jak wyglada
traceroute _ze_ swiata do tych 2 komputerow.

Teleglobe (jak i kazdy inny wiekszy provider na swiecie) ma jakies
preferencje w zaleznosci od pochodzenia pakietow; dostaje takze
spis sieci w Polsce od m.in. TPSA. TPSA wysyla rozne sciezki
do Telii i do Teleglobe dla roznych zakresow swoich adresow.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator