Re: Chyba lekka przesada

Autor: Tomasz Śląski (usenet_at_e-tomek.com)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 12:46:10 MET

User "Andy" <synthe_at_kki.net.pl> dobrze znany służbom specjalnym Wywiadu
Imperium doznał natchnienia i napisał:

> Bez przesady - tepsa zdecydowanie JEST problemem polskiego
> internetu - a jesli ktos korzysta z uslug innych operatorow i nie
> podobaja mu sie te pytania to to niech zalozy
> pl.internet.polip.jakistamoperator ... Sorry ale jestem poirytowany

Wiem, ze TPSA jest problemem polskiego internetu. Przekonuję sie o tym
codziennie używając w domu SDI, a w pracy odbierając wiele telefonów, ze
ktoś tam przez modem, Polpak-T czy SDI nie może ściagnąc z "moich" serwerów
uzywających łącz Pozmana poczty czy plików. Jednakże wiele osób z tej grupy
zdaje się tego problemu nie dostrzegać na zasadzie "punkt widzenia zależy od
puntu siedzenia". Stąd moja może nieco prowokacyjna odpowiedź ;-)

Keep smiling :-) Pozdrawiam :-)

--
TOM
usenet_at_e-tomek.com GG 139980 GSM +48 607 81 83 30