jakosc polaczen internetowych TPSA!!??

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 12:43:07 MET

ostatnio niestety czytamy duzo o OGROMNYCH pingach do telii... o
beznadziejnej jakosci polaczenie z TPSA na swiat. Dzis ping do serwerow
europejskich - srednio 7000 ms :((( to samo u kolegi na neostradzie i u
innego kolegi na SDI. Wszyscy jestesmy z Warszawy i okolic. Korzystanie z
internetu zaczyna byc coraz trudniejsze. Moze ktos cos slyszal od TPSA, bo
ja juz pisalem do kilku miejsc, i dzwonilem do kilku miejsc i niestety nie
otrzymalem zadnej odpowiedzi. Mam nadzieje ze Wy cos bedziecie wiedziec.

P.S Od razu mowie ze z przyjemnoscia byl zmienil operatora.. ale niestety u
mnie nie ma zabardzo wyboru. Jeszcze 2 miesiace temu chwalilem tpse za
wprowadzenie ryczaltu, no i przez 2 miesiace jakosc polaczen z owym
ryczaltem byla bardzo dobra..... poprostu mam nadzieje ze znow do tego
wrocimy ;)

--
Pozdrawiam,
Czapla