Re: Callback zachodniopomorskie ?

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 20:38:00 MET

 Rafał 'bufi' Lorbiecki zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Orientuje się ktoś, czy jakaś firma udostępnia usługę
> callback na terenie województwa zachodnio-pomorskiego ?
> Głownie chodzi mi o rejon Świnoujścia i okolic.

 Jak powszechnie wiadomo jedynym powszechnym operatorem telefonii lokalnej w strefie
 numeracyjnej 091 (czyli byle woj. Szczecinskie) jest Telefonia Polska Zachod sp zo.o. znana pod
 nazwa Teleton. Do niedawna korzystali z tego operatorzy systemow call-back a mianowicie Fiber-
 net oraz Multinet. Obecnie zaden z tych systemow nie dziala. Fiber-net odszedl w niepamiec po
 niezbyt czystym zagraniu, multinet wylaczyl sie kilka miesiecy temu. Mozliwe ze calosc
 spowodowal sam Teleton ktory proponuje czesci swoich uzytkownikow wlasne uslugi Dialup+ oraz
 emil

 zrodla:
 http://www.teleton.pl
 http://callback.multinet.pl
 http://www.now-acc.pl ; http://www.fiber.net.pl

 Proponuje rowniez przejrzenie archiwum pl.regionalne.szczecin

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--