Re: tpsa i autoryzacja

Autor: Dominik Mierzejewski (dmierzej_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 13:07:18 MET

login: Piotr
password:
Last login: Fri, 23 Nov 2001 07:54:35 +0000 (UTC)
$ mail
From: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>

> Jakby Ci tu powiedzieć, hm. A, wiem: w ogóle mnie nie zrozumiałeś.

> Po co mi ident, którego każdy musi sobie sam stawiać? Mi potrzebny
> ident NARZUCONY przez tpsa, dla każdego użytkownika INNY, ale też
> JEDNOZNACZNIE go identyfikujący bez względu na to, na jaką linię
> dialup się dodzwoni.

To powiedz mi, jak TPSA ma postawić identa na twoim IP?
Chyba, że mówimy o czym innym. Ja mam na myśli demona implementującego
RFC1413. A ty?

--
"The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
        -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"