Przepustowosc??

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 17:17:06 MET

witam wszystkich... zastanawia mnie jedna rzecz... TPSA obiecala ze
powiekszy przepustowosc zagraniczna do konca roku. Czy w tej chwili
korzystamy juz z obiecanych 600 mb/s?? Niestety szukalem , ale niegdzie nie
moglem znalesc odpowiedzi na to pytanie. Czy w planach bylo rowniez
uruchomienie lacza 2,5Gbit/s?? W sumie z tego co wiem to ruch zagraniczy z
Polpaku dzielony jest na ruch przez Telie i Teleglobe. Ostatnio wiele osob
narzeka na przeciazenie lacze przez telie. Wydaje mi sie dziwne to ze ping
to teleglobe zawsze miesci sie pomiedzy 90 ms a niecale 400 w godzinach
szczytu. O pingu do telii juz lepiej nie bede pisal, ale kazdy wie ze w nocy
jest dobrze (okolo 90ms) a w dzien siega 2000 ms. Czy z tego wynika za lacze
przez teleglobe posiada wieksza przepustowosc niz lacze przez telie?? Sam
jeszcze za dobrze sie na tym nie znam, ale napewno ktos z Was wie. Pamietam
jak jeszcze pare tygodni temu w polaczeniach wewnatrz polski i z zagranica
gubilo sie ponad 50 % pakietow. Mowiono mi iz jest to spowodowane
niepoprawnym dzialanie routerow. Od okolo 2 tygodni zgubienie pakietu zadko
kiedy jest wiest wieksze od 0%, wlasciewie wogule nie gubia sie pakiety.
Wiec nie wiem czy dobrze rozumiem, ale wolne polaczenie z europa napewno nie
jest spowodowane wadliwym dzialaniem routerow. Bylbym bardzo wdzieczny jesli
ktos moglby mi podac obecna przepustowosc lacza TPSA-Telia... i powiedziec
mi czy jest jakakolwiek szansa na to aby transfer byl dobry (tzn. pingi gora
500 ms). "polski internet" dziala idealnie, ale poprostu czesto korzystam z
kilku serwisow znajdujacych sie w zachodniej europie (glownie telefonia
internetowa) i gdy pingi pare miesiecy temu siegaly gora 300 ms moglem z
nich spokojnie korzystac.. a teraz niestety nie mam jak :(( Z gory dziekuje
za odpowiedz, i dziekuje za wyrozumialosc.... poprostu nie moge znalesc
nikogo kto moglby na te pytania konretnie odpowiedziec.. bo w tpsa niestety
wszyscy twierdza ze wszystko jest ok. (moze ja sie myle, moze naprawde
wsystko jest ok???)

--
Pozdrawiam,
Czapla