Re: takie tam dotyczace sieci

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 23:53:29 MET

Szymon Sokół, napisał(a):

> Przez beton działa, a przez krzaki nie? Dlaczego?

Odbicia krzak ma wiele wiecej przejsc powietrze <-> osrodek o wysokioej
gestosci niz beton. Jak chcesz moge siegnac do "Podstawy Pola i Fal" i
podac jakies magiczne wzorki.

Beton oslabia sygnal ale z drugij strony masz ten sam sygnal slabszy o
jakies x dB a nie sygnal + ~100 jego odbic poprzesuwanych o fi-costam (ze
o roznicach amplitud nie wspomne).

Moze jeszcze dochodzic fakt ze dlogosc fali jaka uzywa TELE2 jest zbliozna
do odleglosci miedzy lisciami wtedy masz wszelakiego trasforamtory cwierc
, pol , x/y -falowe.

Pozdrawiam
PS - mam nadzieje ze pomoglem i nie naplotlem za wiele bzdur.

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
I'd love to, but my crayons all melted together.