Re: tpsa i autoryzacja

Autor: Łukasz 'ptashek' Szmit (ptashek_at_scg.gliwice.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 14:15:20 MET

Marcin wrote:

> [...]
> Obsługa marketingowa masowo sprzedawanego dostępu wšsko- i szerokopasmowego (SDI, Neostrady i
> numerów dostępowych 0-202122) została przekazana do wydzielonego w TP SA Pionu Multimediów.
> Jego szefem został Yann Gontard, prezes tp.internet. Od strony handlowej sprzedaż pozostanie w
> gestii Pionu Klientów Indywidualnych.
> [...]
> "Dotychczas internauta, po zalogowaniu się do sieci, znikał nam z oczu. Po 1 stycznia 2002 r.
> będziemy zachęcać użytkowników do autoryzacji, podania własnej nazwy i hasła" - wyja?nia Yann
> [...]

Czy chcesz przez to powiedzieć, że zamordują stałe IP dla SDI i zrobią takie
jaja jak w neostradzie?! Heh... to ja dzisiaj idę im oddać terminal. Wezmę
sobie 128kbps z kablówki. Też mają DHCP a przynajmniej się logować nie
będzie trzeba.

W TPSA wszyscy "ważni" - jak jeden mąż - mają watę zamiast mózgu.
Nie ma co złorzeczyć na tych na dole, oni dostali "prikaz" i już.

--
Ptashek
Na newsy piszący wyłącznie prywatnie