Re: takie tam dotyczace sieci

Autor: Jack J. (jacejace_at_darmowa.poczta.onetu)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 01:35:31 MET

Użytkownik "Szymon Sokół" <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> napisał
w wiadomości news:9teq1q.3vuoifd.1_at_sloth.hell.pl...
| [----]
|
| E, dałoby się. Na jakimś radiowym rozwiązaniu - np. Intel ma coś pt.
Wireless
| Gateway, zasięg do 460m, wychodzi się z tego Ethernetem, czyli przy 10
| użytkownikach *1Mbps nie ma wąskiego gardła. Tylko koszt instalacji
mógłby być
| wysoki (ale myślę, że nie więcej niż 3* koszt instalacji SDI).

Czyli taniutko jak cholera ;->

Doliczmy do tego opłatę za łącze do internetu - kiloooomeeetry kabla,
"brak warunków technicznych", ew. "supertanie" łącze do jakiegoś TELE2,
którego zasięg anten zresztą kończy się psiakrew akurat 500 metrów przed
granicą osiedla...

--
Jack J.
"Nalezaloby wprowadzic kontrole sprowadzanych, uzywanych klawiatur z