Re: tpsa i autoryzacja

Autor: Szymon Dowkontt (szdowk_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 21:51:32 MET

Hello

Marcin wrote:

> "Dotychczas internauta, po zalogowaniu się do sieci, znikał nam z oczu. Po
> 1 stycznia 2002 r. będziemy zachęcać użytkowników do autoryzacji, podania
> własnej nazwy i hasła" - wyjaœnia Yann Gontard. Autoryzacja ma być

=:-O Tzn. ze teraz autoryzuje sie w neostradzie i znika ???? A dopiero po
pierwszym stycznia nie bedzie znikal :-? Czy ma to wygladac w ten sposob,
ze nie bedzie route'ingu do internetu, tylko zestaw mniej lub bardziej
statycznych uslug ?- taka telegazeta ;-)))))))))))))))))

> własnej nazwy i hasła" - wyjaœnia Yann Gontard. Autoryzacja ma być

Co prawda nie pracowalem we francuskim supermarkecie, ale z tego co ludzie
mowia, to coraz bardziej zaczynam sie czuc jak pracownik takiegoz. Problem
jednak w tym, ze nie jestem pracownikiem, a klientem.

Szymon