Re: Czytajcie pl.internet.komunikaty

Autor: Piotr Nowak (linux_at_netart.com.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 18:01:11 MET

> "Dominik Mierzejewski":
>
> Czytam. Tyle, ze gdy wysylalem pytanie, na p.i.k nic nie bylo. A to, ze na
> skutek moderacji pytanie dotarlo z ponad 5-godzinnym opoznieniem, gdy na
> p.i.k pojawilo sie juz wyjasnienie, to naprawde nie moja wina.
Nie o wszystkich awariach tez informuja. To ze pakiety do onet.pl ida z
lodzi przez kilkanascie hopow wynika z faktu iz w ciagu ostatniego miesiaca
naliczylem przeszlo 10 awarii BGP na routerach TPNET w Krakowie.

No, ale na grupie pl.internet.komunikaty takich informacji nie znajdziecie
(nie mowiac juz o stronach WWW).

Ostatnia awaria byla wczoraj (14.11.2001) od godziny 16.55 do 17.50.

Piotr Nowak
szczesliwy :-( posiadacz AS15967 w Krakowie