Re: Zaslyszane w 0800102102

Autor: Mirosław Głaz (glaz_at_mo.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 19:59:11 MET

> Ale przecież IP masz wpisane w umowie. Nie mogą od tak sobie dać
> ci dynamicznego!

Uhm, sam nie wiem. Nie mam umowy przy sobie, ale coś mi mówi, że jest tam
punkt wspominający o możliwości zmiany warunków umowy przez dostarczyciela
usługi. Wtedy cóż to dla nich 12 cyfr, w końcu nie takie teksty się
zmieniało (np wspomniana w innych wątkach neostrada) :-)
Będe musiał poczytac do poduszki w ramach relaxu. ;-)

BTW Szczerze mówiąc po dzisiejszych klockach kwadratowych z polpakiem w
firmie w której pracuję (pakiety lądowały w Warszawie i nie chciały dalej
lecieć), to mam już naprawdę szczerą chęć posłać ich do wszystkich ... Chyba
przeniosę łącze firmy do innego operatora, np Netii przy pierwszej
nadarzającej się okazji, a sam wyladuję w sieci blokowej.

Mirek Głaz
glaz_at_mo.pl