wszystko ok?

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 19:58:53 MET

Cytuje wiadomosc z grupy pl.internet.komunikaty:

"Awaria zasilania powodujaca przerwe do operatora Telia zostala usunieta.
Wszystkie lacza internetowe w swiat pracuja poprawnie"

Mam pytanie... u mnie pingi na telie (i co za tym idzie na wiekszosc europy)
to okolo 700 ms. Na Teleglobe okolo 350 ms. Jest godzina 17:00 (wiec jest to
godzina szczytu) a jeszcze pare dni temu o tej porze pingi siegaly do telii
nawet 3000ms. Czy to oznacza, tak jak jest napisane wyzej, ze wszystko jest
juz naprawde ok?? Jesli tak to znaczy to ze lacze przez telie jest poprostu
zapchane??, i predkosc polaczenia na swiat poprawi sie dopiero gdy tpsa
zwiekszy przepustowosc lacza przez telie? (jakie jest ono w tej chwili, czy
juz 900 Mb/s tak jak obiecano do konca roku?).

Pozdrawiam,

Czapla

--
Czapla