Re: Zaslyszane w 0800102102

Autor: Mirosław Głaz (glaz_at_mo.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 11:54:39 MET

Pewnie zwiększona ilośc wypadków na drodze - człowiek śmiejący się w czasie
jazdy z pomysłów tpsa staje sie mocno nieuważny ;-). W ten sposób działają
podwójnie na swoją niekorzyść : tracą w wypadku klienta i traci na mocno
nadwyrężonym prestiżu wśród tych co przeżyja .

<czarny humor>
Hmm no tak - ci co ze śmiechu nie przeżyją zwalniają pasmo i miejsce na
pólce ... ;-)
</czarny humor>

Pomysł dynamicznego IP w SDI - mam nadzieję, że to żart. Niech jeszcze jakiś
wcześniej wspomniany mocarz umysłowy dorzuci jakies ograniczenia na ilośc
wymienianych informacji i już nie będę miał żadnych wątpliwości : rezygnuję
z usługi. Będę sobie tylko pluł w brodę, że dałem się zrobić w jelenia na 1
kzł.

Mirek Głaz
glaz_at_mo.pl