Dialog - modem - problem

Autor: Tomm (young_at_tenbit.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 10:44:00 MET

Witam !

Ja z pytaniem do ludzi kozystających z uslugi dialog codzien. Czy macie
problemu z polaczeniem sie z roznymi polskimi stronami www?Od niedzieli tj
11.11.2001 nie mogę wchodzic na rożnego rodzaju strony, te ktore wiem ze nie
dzialaja na 100% u mnie to np www.wp.pl i www.tenbit.pl Po wielu staraniach
nie dowiedzialem sie czego to jest przyczyna a wiem ze ludzie uzywajacy SDI
nie maja takiego problemu, natomiast na pl.internet.komunikaty nie pisze nic
takiego co mogloby wskazywac na ten problem,podobno juz wszystko dziala w
kazdym razie na ta chwile (teoretycznie, bo u mnie nie )
Moze znajdzie sie ktos kto cos na ten temat wie i wypowie sie na ten temat -
bede wdzieczny - bo jak na razie to nikt nic nie wie, a staram sie juz od
niedzieli rana.

Pozdrawiam

Tomm

Bielsko-Biała