Re: jeszcze raz telia :(

Autor: Tomasz Dudziak (tdudziu_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 15:54:41 MET

Krzysztof Oledzki wrote:
> Bylo juz na ten temat kilkanascie razy! Trzeba czytac to co wczesniej
> bylo napisane!!! TPSA ma problemy z rownomiernym obciazeniem ich
> 4 wyjsc na swiat i dlatego nie rozglaszaja 217.* do teli przez co pakiety
> wracaja przez Teleglobe.
>
> A tak w ogole to poza pisaniem poczytaj co pisza inni!
Zgodze sie, ze lacza nierownomiernie obciazone... ale chodzi tu o dwa
lacza do telii tpsa1.k.telia.net i tpsa2.k.telia.net(widac to w
traceroute z www.telia.net. Gdyby pakiety wracaly przez teleglobe to
byloby inaczej, ping bylby 300ms a nie 1300 i wiecej, z tym ze pewnie
gubiloby pakiety. Traceroute do stanow przez telie wyglada tak, ze
najpierw jest polpak, pozniej telia (pingi ponad 1000) potem servery w
stanach (ping 300+gubione pakiety).
217.* to tez bzdura, bo to jest chyba na zasadzie entliczek-pentliczek
na kogo wypadnie...
217.96.50.*, 213.76.228.* (sprawdzalem wiecej ale nie pamietam
wszystkiego) maja wysokie pingi;
213.25.249.* 213.25.237.* nieksie pingi
to wszystko to ip SDI.

--