jeszcze raz telia :(

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 23:51:28 MET

Witam wszystkich jeszcze raz. Nadal mam klopoty z lacznoscia ze swiatem
(dalej pingi do telii okolo 1500-2000 ms). No dobra, ale o tym juz nie bede
nudzil. Dzis zrobilem maly test:

uzywajac opcjii "looking Glass" na stronie telii puscilem pinga z roznych
polskich serwerow do telii:

Oto wyniki:

z zt.radom.tpsa.pl do telii ping 80 ms
z neptun.gdanks.tpnet.pl do telii ping 81 ms
z orka.szczecin.tpnet.pl do telii ping 62 ms
z karlik.katowice.tpsa.pl do telii ping 42 ms
z do.war-ar2.z.war-r1.tpnet.pl do telii do telii 57 ms
z www.tpnet.pl (ip 217....) do telii 928 ms!!

Czy ktos moze mi wyjasnic dalczego tylko ping z serwera TPSA w Warszawie
jest taki beznadziejny. Czy z tego wynika ze lacze TPSA-Telia dziala dobrze
wszedzie tylko nie w warszawie (dla dial-up)?? Czyli moje wolne pingi i to
ze nie moge "swobodnie" korzystac z zagranicznych zasobow nie jest
spowodowane wolnym laczem tpsa-telia tylko jakims problemem w warszawie??
Czy ktos dzwonil juz do tps'y w tej sprawie. Z gory przepraszam wszystkich
ze znowu nudze z tymi pingami, ale poprostu chcialem sie dowiedziec czy
problem ten wystepuje tylko w W-wie?? Czy macie jakies rady co zrobic z tym
problemem?? Pozdrawiam wszystkich i jeszce raz dzieki za odpowiedzi.

Czapla

--
Czapla
czapla_at_tenbit.pl