Re: Problemy z laczami

Autor: Tommy (tm1_at_poczta.fm)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 03:52:07 MET

"Jaco" <Jaco_at_alpha.SPAMPRECZnet.pl> wrote in message

> Ja dzwoniłem parę dni temu do tepsy to ściemniał coś facet że sieć mocno
> obciażona ze względu na działanie wirusa nimba. Oni po prostu chyba sami
nie
> wiedzą co się u nich dzieje. Najwyraźniej nie panują nad własną siecią

A co ma klienta obchodzic, ze jest jakis problem z wirusami? To ma poprostu
dzialac. A teraz np. do Onetu ide przez Telie, jesli w ogole pakiety
dochodza. Z sieciami non-tpnet praktycznie brak polaczenia, ruch staje albo
na routerze brzegowym w poznaniu, albo w warszawie. Niech "puszcza" w swiat
takie tlumaczenie, ze nie dziala, bo jest wirus, to zaobaczymy reakcje. Ale
wiadomo jak to jest, i jak jeszcze bedzie, skoro wiekszosc jest zmuszona do
"wyboru z jednego" :)). Czy kogos dziwi powszechna niechec do tej firmy?
Przeciez ludzie nie tylko korzystaja z sieci zeby sobie poogladac www czy
uzywac GG :). Zastanawiam sie jak bylbym zdenerwowany, gdybym byl jakims
klientem biznesowym polaczonym przez telekomune i np. stracilbym duzo
pieniedzy przez to, ze akurat teraz nie moglem sie polaczyc z siecia.

Te sytuacje powtarzajace sie co chwile (wystarczy nawet poczytac te grupe)
osmieszaja przeciez TPSA, i czy w tym ukladzie jakis powazny, wiekszy klient
postepuje slusznie, korzystajac z uslug tej firmy lub planujac to ?

tom

p.s.

Panowie z tpsa - wezcie jakiegos elektryka, to skonfiguruje wam te siec
lepiej niz wy, "inzyniery" ;)))