Re: Chello a AsterCity

Autor: Piotr Szmitkowski (usenetspam_at_jackal.waw.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 11:46:01 MET

Andrzej wrote:

> Cześć,
>
> Czy porównywał ktoś jakość połączeń krajowych i zagranicznych tych dwóch
> kablówek? Chello ma cesh który teoretycznie powinien częściowo ograniczać
> niedomagania TP-sy. Podobnież Chello ma szybsze wyjście na świat. Czy
> oznacza to jednak wyraźnie wolniejsze dojście do serwerów krajowych?

Temat byl walkowany wielokrotnie, przejrzyj archiwum pl.internet.polip
i pl.regionalne.warszawa.
Cache Chello to generalnie zadne novum, kazdy operator ma w3cache'a.
Kazdy z uzytkownikow ma jakies subiektywne odczucia, i trudno zbudowac
jednolity obraz. Najlepiej przetestowac na wlasnej skorze, napewno masz
znajomych, ktorzy maja jedna z tych sieci. ACN mozesz sprawdzic w
centrach
sprzedazy (na Dabrowskiego 69 i JPII 78), chello napewno tez ma jakies
centra sprzedazy ale niech juz sal sie wypowie gdzie, ja nie wiem ;/

> Jak obie sieci zachowały się w czasie totalnej awarii jaka miała miejsce w
> Warszawie 5-go listopada od 9-wiątej do co najmniej 11-tej???

A cos sie stalo 5go listopada?
Jesli to jakas awaria w Polpaku, to 9-11 to raczej niewielkie fluktuacje
jak dla tego operatora.

--
jackal
(:) P.I.G.S. Member