Re: Tematyka POLIPa (Bylo: Re: jeszcze raz o TPSA :(()

Autor: Hoody ([wytnij.ten.antyspamer)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 23:37:15 MET

> Czy rzeczywiście polip jest już moderowany, czy to tylko żart w postach?

Jest moderowany, czego dowodem "zmoderowanie" moich
2-ch postow z wtorku (godz. 12 z hakiem i 14 z hakiem, dokladnie
nie wiem, bo pisalem z innego kompa, ktorego IP jest juz pewnie tez
"zmoderowane") w ktorych w lagodnych slowach smialem zaprotestowac
przeciw samo-podcinaniu galezi na ktorej siedzi Nasz Milosciwie Nam
Panujacy Monopolista. Jak juz bedzie dla niego jakas prawdziwa konkurencja
na rynku, to niech sobie dalej podcina - wtedy bede to mial w 4-ch literach.
Poki ma jedyna oferte na moim rynku lokalnym - niech rozne madrale
nie wypisuja na grupie glupot w rodzaju: "NIKT Ci nie kazal" albo "mogles
wybrac innego operatora".
Koncze pisanie na te grupe, chyba ze znow mnie "zmoderuja", wtedy
bede sie dobijal codziennie z innego kompa...

Pozdrowienia
Hoody