Re: Internet w Szwecji

Autor: Piotr Szmitkowski (usenetspam_at_jackal.waw.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 16:57:31 MET

Przemol wrote:

> Nie wiem czy to dobra grupa ale moze ktos wie jak to jest z dostempem do
> internetu w Szwecji ( jest cos takiego jak 0-20-21-22)?

Zalezy na ile jedziesz. Jesli na dluzej to radzilbym sie rozejrzec
czy nie ma w poblizu na przyklad Brendbandsbolaget. 200 koron/mies
(ok 100 zl) za 10 mbitow, lub
Jesli nie bedziesz mial tyle szczescia to do wyboru:
http://home.se/
http://www.tiscali.se/
http://www.netlink.se/
http://www.sbbs.se/
http://www.spray.se/

Dostep dialup jest czesto realizowany 'przy okazji', wiec bedziesz
musial troche poszukac po stronie.

--
jackal
(:) P.I.G.S. Member