Re: jeszcze raz o TPSA :((

Autor: Janusz Orłowski (janusz_at_atsoft.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 22:26:16 MET

> Użytkownik "Hoody" <[wytnij.ten.antyspamer]hoody_at_hot.pl> napisał w
wiadomości
> O - Kolega (nb. moj imiennik) prezentuje typowa
> dla Naczelnego Operatora RP retoryke ;-) :-((((
>
> Odpowiedz zywcem wzieta z helpdesku tegoz Operatora
> gdzie figuruje jako Standardowa Odpowiedz nr.1 !

Witam.
Ja jeszcze tak króciutko.
Czy człowiek któremu odpowiedziałem płaci Tobie, mnie czy innym którzy
czytają tę grupę ?
Nie, płaci Telekomunikacji, więc niech tam interweniuje, pisanie na polipa
jak ktoś rozsądnie poniżej zauważył nic mu nie pomoże.

Czy dlatego, że zamówiłem sobie przez _internet_ pizzę i dostałem zimną i
nie taką jak zamawiałem czy też mam o tym tu napisać ?

Pozdrawiam wszystkich sfrustrowanych internautów

Janusz

P.S.
W związku z wykonywaną przez siebie pracą korzystam z kilku różnych
operatorów i stwierdzam iż każdy ma swoje "zady i walety" :-))