Re: czy abuse@inetia.pl dziala?

Autor: WaldekGo ([nospam)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 14:07:01 MET

"Krzys" <krzys_at_pulapkaaristos.com.pl> wrote in message

> Czy ktos mial moze jakies doswiadczenie z abuse(em) inetii?
> mam od kilku dni proby laczenia na port 12345 i kilka innych dziwacznych
> uzywanych przez rozne trojany - wszystko to z dialup inetii ze
> swietochlowic - jezeli IP przydzielane jest tam dynamicznie to mozliwe,
> ze to jeden i ten sam user ale wypelnianie formularza kontaktowego na
> stronach inetii juz mi sie znudzilo - watpie w skutecznosc tego
> "narzedzia"

Powiem tak: ludzie w internetii zajeci sa od miesiaca wyliczanka:
entliczek pentliczek, kto leci na bruk...

Nie oczekuj wiec spontanicznej radosci, ze maja jakiegos gowniarza
do namierzenia

Pozdrowienia, Waldek.
waldemar.godel_at_telefon.pl, awago_at_silesia.top.pl
Jaroslaw Bauc (22.01.2001): "gospodarka jest w takim stanie, o jaki nam
chodzilo"