TPSA i inni operatorzy

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 18:42:41 MET

Czy ktos wie, lub moze mi wytlumaczyc dlaczego tak jest:

ping do telii(godz 12:30,ISDN):
z TPSA - sredio 850 ms - 0 % starconych pakietow
z IDS - srednio 95ms - 0 % straconych pakietow

ping do teleglobe(godz 12:30,ISDN);
z TPSA - srednio 230ms - 0% straconych pakietow
z IDS - srednio 100ms - 0 % straconych pakietow.....

itd....

Rozumien ze POLPAK ma wiecej klietnow (tak mi sie wydaje), wiecej osob sie
"laczy" przez niego wiec siec ma prawo byc troche bardziej zapchana... ale
dlaczego az takie roznice?? Roznice zawsze byly (tzn do okolo 1
pazdzierniaka, gora 30-80ms, na niekorzysc TPSA), i szczerze mowiac nie
przeszkadzalo mi to za bardzo, ale dlaczego te roznice sa teraz tak duze?
Wykupilem pakiet 30h w sierpniu, we wrzesniu wszystko chodzilo bez
problemow, no a od miesiaca kazdy wie jak jest :(( Od TPSA nieczego sie nie
dowiem, wiem ze Wy grupowicze wiecie duzo wiecej niz oni...moze ktos
podniesie nas na duchu i powie ze to tylko sytuacja przejsciowa.

Pozdrawiam,

Czapla

--
Michal Czaplicki