Re: CIR w tpsa

Autor: Patryk Pawlak (patryk_at_by.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 18:41:56 MET

hmmm

oczywiscie ze jest to lacze do internetu .... mialem cir'a testowego na 10
dni 16 kb
ale wtedy dzialalo bez problemu teraz sa problemy jakie jak wszyscy maja :)
ale wtedy nie widzialem roznicy w dzialaniu

z tego lacza korzysta kawiarnia internetowa 8 komp ale lacze glownie
przeznaczone jest do dzialania z serverami

jak sprawdzic tego cir'a ? jesli juz bedzie ?