Re: no i znowu :(

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 13:28:11 MET

    U siebie tez od miesiaca pingi (no i cale polaczenie na europe, oprocz
tych przez amerykanski Teleglobe)) sa beznadziejne. Wiadomo ze w nocy jest
mniejsze obciazenie, a w dzien wieksze. Teraz na ISDN mam okolo 1500-3000 w
dzien, a w nocy 300-700 ms. Jak wiadomo, chyba pod koniec sierpnia, lub na
poczatku wrzesnia TPSA zwiekszyla swoja przepustowoc (lacze do Telii). No i
przez caly wrzesien ping w dzien mialem 150-gora 300ms, w nocy ~100. Tak
bylo w kazdy dzien tygodnia. Najbardziej dziwi mnie to, ze przepustowosc
tego lacza nie mala stopniowo. Poprostu doslownie ktoregos dnia pod koniec
wrzesnia ping sie drastycznie zwiekszyly, no i tak jest az do dzis. Zabardzo
sie jeszcze na tym nie znam, ale przeciez jesli TPSA zwiekszyla swoja
przepustowosc to dlaczego lacze nie zostalo zapchane odrazu tylko po ponad
miesiacu jego istnienia??Przez caly wrzesien bylo one wystarczajace, a nagle
z dnia na dzien sie zapchalo?? Teraz jest niedziela godz 12:30 a ping do
telii wynosi 850ms!! nawet pingi do serwerow na drugim koncu swiata (np.
australia, japonia czy tez RPA) nie przekraczaja teraz 450ms :) Czy ktos
moze dzwonil do POLPAKU w tej sprawie, czy oni wogule wiedza o tym
problemie, no i czy ich to wogule obchodzi ?? Moze ktos wie cos wiecej, no
bo ja juz czuje sie w sumie bezradny, i nie wiem czy nadal narzekac czy
poprostu sie przyzwyczajc (mam nadzieje ze nie)??

Pozdrawiam,

Czapla