Re: SDI, Telia i biala plama na mapie USA

Autor: Hoody ([wytnij.ten.antyspamer)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 19:27:52 MET

Marek Iwanejko <miwanejk_at_hehe.elka.pw.edu.pl> wrote in message

> Dlaczego ex-partnerem? Przeciez TP SA dalej ma lacza do Teleglobe'a.

Dlatego tak napisalem, bo u mnie ostatni traceroute przez Teleglobe
pojawil sie bardzo dawno temu... :-)))

http://www.tpsa.pl/serwis/info_ext.phtml?var_id=100253062430&dest=1&menu=id

[CYTUJE]
>Telia International Carrier jest jednym z czołowych europejskich operatorów
transatlantyckiego ruchu IP oferując bezpośrednie łącza dużej przepustowości
ze wszystkimi miastami istotnymi dla ruchu IP oraz telekomunikacji w Europie
i USA.<
[KONIEC CYTATU]

Problem w tym, ze "moje" miasto (Seattle) nie jest widocznie dla Telii
"miastem
istotnym dla ruchu IP oraz telekomunikacji"... :-(((((

Ponadto - jak to juz bylo poruszane na grupie - "zrywania" lacznosci online
moga
byc podobno spowodowane resetowaniem routerow TP :-)
Objaw jest taki - wszystko idzie jak krew z nosa, ale w godzinach nocnych
daloby sie jakos wytrzymac, tyle ze co pare (parenascie w najlepszym razie)
minut lacznosc w ogole zamiera na jakis czas, wystarczajacy by mnie wykopalo
z serwera. Czy to moze byc skutkiem takich wlasnie resetow gdzies w Polpaku?

odpowiednich

> To moze byc filtrowane i traceroute nigdy Ci wejdzie do ich sieci.

To nie zmienia faktu, ze wywala mnie bez przerwy, a potrzebuje staly
(moze byc nawet powolny) dostep to tamtego serwera, gdyz jestem
alfa-testerem
b.rozbudowanej komercyjnej aplikacji online.

Dzieki za odpowiedz, rowniez Tommy'emu
Pozdrawiam
Hoody