Re: Moze i trywialne... jak dla kogo.

Autor: Szymon Dowkontt (szdowk_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 13:51:26 MET

Hello

Paul wrote:

> 1. To czego czepial sie giodo tepeneta?

Nie mam pojecia ;-)

> 2. Akurat ten to chyba podsyla do serwerow ip osoby wysylajcej get'y,
> wiec mozna wyjsc jak Zablocki na... rybie...

W kazdym razie apache loguje ip serwera a nie klienta.

> 3. Ja bym i tak bardziej bal sie tych anonimowych proxy, bo one
> czesto sa male i moze maja logi jakies...

Male na pewno :-) W szczegolnosci gdy sie nie ma tak do konca uprawnien aby
z nich korzystac ;-))))))

> CZY LOG z PROXY MOZE BYC DOWODEM?

Tak jak kazdy inny. Bierzesz vi i wklepujesz co Ci sie podoba. Nie wiem jak
jest przyjete w prokuraturze ;-) , ale IMHO jest to bardzo problematyczne i
moze miec co najwyzej znaczenie poszlakowe.

Szymon