VAT i TPSA

Autor: R. (nie.ma_at_takiego.numeru)
Data: Thu 01 Nov 2001 - 23:21:30 MET

Czesc,

Place dosc sporo za internet, korzystam z uslug TPSA oras firmy
komercyjnej, mam zwykly dial-up wiec place za kazdy impuls.

Ostatnio przyjrzalem sie rachunkowi z TPSA i zauwazylem ze za
polaczenia z siecia TPSA doliczaja mi 7% natomiast za placzenia z
siecia Ipartners doliczaja mi 22%. Dokladnie ta sama usluga, ten sam
dial-up, a inna stawka podatkowa.

Wiem ze o tym juz bylo na tej grupie, ale chcial bym wiedziec czy cos
sie ostatnio zmienilo w tej kwesti. Czy ktos staral sie kontaktowac z
TPSA aby odzyskac pieniadze w sumie przeciez nie legalnie pobrane, czy
byly jakies protesty, czy kontaktowal sie ktos z urzedem monopolowym,
czy ktos mysli o ewentualnej sprawie sadowej, etc. etc.

R..