Re: POLPAK-T i zglasanie awarii po godzinach ich pracy?

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_proinet.pl)
Data: Thu 01 Nov 2001 - 16:50:51 MET

Przemysław Gubernat wrote:

> Na 0-800-120-810 zgłaszałem awarię nawet o 2 w nocy i byli żywi ludzie

Ale to nie było ostatnio. Teraz nie ma różnicy (przynajmniej w ciągu
dnia), czy dzwonisz na *810, czy *811. Ostatnio jak dzwoniłem o godz. 16:30
w dzień roboczy, to odebrał najpierw jakiś
"znam-sie-tylko-na-odbieraniu-telefonow" i powiedzial, ze "wlasciwie nie ma
nikogo, kto zna się na routerach". Dla pewności dzwoniłem później, mając
nadzieję, że ów "call center", który skutecznie izoluje mnie od być może
jakichś ludzi z kompentencjami pójdzie do domu. Faktycznie - poszedł do
domu i faktycznie - była jakaś obsługa techniczna, i faktycznie... nie
znała się routerach.

A teraz ciekawostka - w rozmowie z "call center" zauważyłem, że "dawniej
było lepiej i awarie były usuwane nawet w niedziele koło północy (raz mi
się taka trafiła i została usunięta od ręki)". W odpowiedzi call center z
lekką irytacją (że kit mu wciskam?) w głosie odpowiedział "Nie proszę
Pana... tak to nigdy nie było!".

Tyle na temat zgłaszania awarii o 2-giej w nocy. :-)

-- Michał