Re: Propozycja dla TPSA

Autor: Jarek Hirny (jeronimo_at_kki.net.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 23:19:24 MET

I stało się tak, że TOM napisał(a):

> Zanim zaczniecie sie chełpić, ze macie nowe łacza ze światem
> przetestujcie je gruntownie a potem oddajcie do uzytku informując o tym
> rzesze użytkowników.

Choćbym nawet bardzo chciał, to się pod tym podpisać nie mogę, albowiem od
jakiegoś półtora miesiąca moje SDI działa naprawdę żwawo. Choć z proxy nie
zawsze korzystam, a i używam trochę softu p2p.

Zdrowia, piwa,

--
Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666
I have made good judgements in the past. I have made