Re: List otwarty do administratora serwera SMTP w ONET.PL

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 16:06:43 MET

Piotr Piatkowski <kompas_at_ceti.pl> wrote in

> Powiem tak - obieg dokumentów i informacji w Onet.pl to już
> zupełnie nie moja działka.

            Wiesz co, a może jednak dokonałbyś przyuczenia ludzi z helpdesku
pod kątem selekcji informacji? Bo ja też kiedyś czekałem na odpowiedź
(tydzień?) i się nie doczekałem (pomogło tutaj). Albo może niech
zatrudnią kogoś do (pół etatu?) szukania/obsługi problemów zgłaszanych
na grupach? Ja bym się pisał... ;-)

> Ale niech stracę - jak ktoś ma podobne problemy, to niech pisze do
> mnie. Tzn. kompas_at_onet.pl najlepiej.

            Szef powinien Ci dać premię. Za budowanie wizerunku firmy. Serio.

--
/****  Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
*****       Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję      *****