Re: serwery poczty onetu

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan-NOSPAM_at_onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 13:13:46 MET

Nawiązując do postu z Tue, 30 Oct 2001 19:37:42 +0100 autorstwa Tadeusz (tadziak_at_poczta.onet.pl):
: Mam takie pytanie- w serwer poczty pop3 i smtp zawsze wpisywalem
: priv4.onet.pl
: Ostatnio zauwazylem ze maile bardzo dlugo idą- po pare godzin nawet- wiec
: zmienilem te wpisy na pop3.poczta.onet.pl i smtp.poczta.onet.pl i faktycznie
: wszystko wyglada w porzadku- tzn maile szybko dochodzą. Czy ktos moze mi to
: wytlumaczyc/ moze sie z tym spotkal? Czym sie te wpisy roznia?

dns: host priv4.onet.pl
priv4.onet.pl CNAME priv.onet.pl
priv.onet.pl A 213.180.128.81

dns: host smtp.poczta.onet.pl
smtp.poczta.onet.pl A 213.180.128.21

No jak widać na pierwszy rzut oka, różnią się adresem IP.
Więcej nie mogę powiedzieć ;-P

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.