Re: HiS 2Mb !!!

Autor: Kerin (kerin_at_despi.net)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 23:15:48 MET

> Erickson reklamuje na swojej stronie http://his.ericsson.pl/ht_menu.html
> takie nowe urządzenie...HiS 2Mb !!!!! Co o tym myślicie???
> Pewnie TPSA policzy sobie 300 zł miesięcznie abonament i założenie 3000 zł
+ VAT

W bajki wierzysz? :-D
TPSA jest za madra na to by zooferowac uzytkownikom w polsce dobra, szybka
oraz tania oferte dostepu do internetu. Bo po co? Jest se sama, sdi narazie
jest jedynym tanim w miare dostepnym "internetem". Trzeba zarabiac poki
mozna - ja tez bym se glowy tym nie zawracal na miejscu tpsa skoro mialbym
nowego mercedesa.

*no commets* - reszte mozna sobie samemu dospiewac
_____
Kerin