Re: telia??

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 22:35:17 MET

    Wiem ze gdy lacze sie przez np. IDS czy PSI-Net to ping wynosi nie
1600ms!!(tak, tyle wynosi on w tej chwili do serwera www.peoplecall.com, w
hiszpanii, przez ISDN w TPSA) a zaledwie 120-200 ms.Miesiac temu wykupiel
usluge 30h/60zl, no i przez caly wrzesien wszystko chodzilo tak samo, tzn.
niewazne czy prze tpsa, czy tez ids, czy tez psi-net... itp.. mialem ping
rzedu 50-80ms po polsce i nie wiecej niz 250 za granice (europa). Poprostu
mam nadzieje ze ktos z Grupowiczow wie, lub nawet domysla sie, czy
polaczenia modemowe(ISDN) wroca do tego dobrego stanu z przed miesiaca.
Bylo tak dobrze od lipca az do konca wrzesnia, wiec to nie byla sytuacje
"chwilowa". Moze ktos zna kogos z POLPAKU kto moglby odpowiedziec chociaz
czesciowo na to pytanie. Rozumiem ze moge laczyc sie przez innych
providerow, ale wykupienie pakietu wydawalo sie dobrym pomyslem, i przez
miesiac naprawde wszystko chodzilo super... a teraz :(( Mam nadzieje ze ktos
cos wie od jakis zrodel z TPSA, bo niestety dzwoniac do nich nic nie moge
sie dowiedziec :( Jeszcze raz wszystkim dziekuje za pomoc... bo ta sytuacja
naprawde wyglada tragicznie.

Pozdrawiam,

Michal