Re: sdi i domena

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan-NOSPAM_at_onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 15:46:26 MET

Nawiązując do postu z Tue, 30 Oct 2001 15:39:18 +0100 autorstwa Maciej Muran (tytoos_at_faq.net.PL.spam-jest-fe):
: > witam. jak to w koncu jest w momencie uruchomienia wlasnego DNSu na sdi
: ???
: > na stronie klubu hisa pisza ze czesc uslug moze nie dzialac ze wzgledu na
: > niezgodnosc domeny z revdns. ciekawi mnie jakie to uslugi i jaki mniej
: > wiecej procent nie bedzie dzialac...
: IMHO chodzi tutaj o _niemożność zmiany_ revdns-a.
: No i przypominam sobie kilka przypadków zmiany adresów IP na SDI a co się z
: tym wiąże chyba się domyślasz ?

Jeśli w NASK będzie miał zarejestrowaną domenę na
pd17.miasto.sdi.tpnet.pl, to przecież zmiana IP na SDi przez TPSA nie
będzie wymagała żadnych zmian w NASK, no chyba że zmienia się też
nazwa.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.