Re: Interia

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan-NOSPAM_at_onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 13:57:29 MET

Nawiązując do postu z Tue, 30 Oct 2001 13:50:03 +0100 autorstwa Arkadiusz Wojcik (Arkadiusz.Wojcik_at_firma.interia.pl):
: No to chyba uzytkownicy w/w poczty nie umieja czytac.... :) To o czym
: piszesz w powyzszym mailu to efekt dzialania wprowadzonej niedawno
: uslugi w ramach kont darmowych portalu Interia.pl mianowicie MultiPop'a
: (schowanego za maskarada). Proby laczenia sie z tymi dziwnymi adresami
: to nic innego jak tylko wynik dzialania uslugi MultiPOP spowodowane
: bledna konfiguracja w/w, a wynikle najprawdopodobniej ze nieznajomosci
: ustawien darmowej poczty Onet.pl.

Nie znam się na Waszych usługach, bo z reguły używam czego innego.
Dla mnie nie jest ważne, czy to multipop czy megasmtp, ważne tylko,
żeby mnie nie bombardowali :)

Skoro się w tym orientujesz, to czy jesteś w stanie cokolwiek zrobić,
żeby office.interia.pl nie wysyłał mi kilkunastu tysięcy bzdurnych
pakietów na dobę?

: > Jeśli się to do jutra nie poprawi, to odcinam ruting do
: > office.interia.pl :-)
: Przynajmniej quota postmastera nie bedzie sie przepelniac.... :))))

I tak inni piszą ;-P

: > Aha. Wiecie, że jesteście rfc-ignorants?
: A Wam sie nie zadza?

zadza? Co to oznacza? A my przynajmniej odbieramy pocztę do postmastera ;)

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.