Interia

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan-NOSPAM_at_onet.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 12:17:57 MET

Hmm... Mam poblem z pewnym hostem wewnątrz sieci Interia.pl.
Pisałem na abuse, bez rezultatu, napisałem jeszcze na root i postmaster
i uzyskane odpowiedzi rozbawiły mnie :)

Popatrzcie:

From: Postmaster <postmaster_at_interia.pl>
To: grzesjan_at_onet.pl
Subject: Zablokowane konto root_at_interia.pl

Konto, na ktore wyslano wiadomosc zostalo usuniete lub zablokowane.
Wiadomosc nie zostala doreczona. Skontaktuj sie z osoba, do ktorej chcesz
wyslac wiadomosc i popros o podanie nowego adresu e-mail.

Ewentualne pytania prosimy kierowac na adres pomoc_at_firma.interia.pl

- Pozdrawiamy,
INTERIA.PL

(Zablokowane konto: root_at_interia.pl)

Prawdy i mity o kobiecym orgazmie.
http://polki.interia.pl/seks/erotyka

Ta reklama na końcu na końcu fajna jest, nie wiem tylko, co serwis
o półkach ma wspólnego z seksem :)

Drugi mail: