Re: Expert na przesłuchaniu !

Autor: TOM (lozaBLEBLE_at_skonet.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 00:32:43 MET DST

User "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> dobrze znany służbom specjalnym
Wywiadu Imperium doznał natchnienia i w wiadomości
news:12854-1004220662_at_pd57.katowice.sdi.tpnet.pl napisał:

> Jezeli naruszasz Ustawe o Ochronie Danych Osobowych to przeciez bedziesz
> przesluchany w Poznaniu.

Załatwić ci wpis do rev dns np pd57.chicago.sdi.tpnet.pl ?
Poza tym, źle mnie zrozumiałeś. To nie ja bede przesłuchiwany, tylko JA bede
przesluchiwał ciebie.

> Napisz od jakiego czasu gromadzisz informacje o uzytkownikach internetu
> i na czyje zlecenie ?

Juz mówiłem. Tajemnica służbowa.

> Czy dzialasz samodzielnie czy w grupie ?

Jak wyżej

> Czy informacje zebrane o uzytkownikach internetu sprzedajesz, czy
> wykorzystujesz do
> szantazowania zainteresowanych ?

Ani jedno ani drugie. Tyle moge powiedzieć.

> W jaki sposob wchodzisz w posiadanie informacji o uzytkownikach
> internetu ?
> O ilu uzytkownikach internetu dotychczas zgromadziles informacje ?

Tajemnica służbowa.

> Powolujesz sie na tajemnice sluzbowa.
> Czy to oznacza, ze dokonujesz takich czynnosci z polecenia sluzbowego ?
> Czyjego ?

Tajemnica służbowa.

> Czy wiele osob wspolpracuje z toba przy gromadzeniu danych osobowych
> uzytkownikow internetu ?

Tajemnica służbowa.

> Nie musisz odpowiadac.

To po co pytasz i ustawiasz FUT na pl.test ?

TOM