Re: Rzecznik Praw uzytkownikow internetu Re: SPAMy a polit

Autor: Yattaman (yattaman_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 20:52:19 MET DST

Użytkownik "adam / konta.pl" <adam_at_konta.pl> napisał w wiadomości
> Witam,

(moje...)

(Adama...)
> Sprawa bardzo dyskusyjna.

To fakt.

> IMHO operator moze ale nie musi pomoc w takiej sytuacji, a czy
pomoze to juz

Powiem tak - powinien. Wadliwy sprzęt reklamuję w sklepie, bądź w
serwisie, a nie u producenta, który nierzadko jest w drugim koncu
Polski. Albo nawet na innym kontynencie.

> zalezy od niego zamego - jezeli tak, swiadczy to o dobrej postawie
wobec
> klienta, jezeli nie - mozna sobie tylko poklac pod nosem.

Dobrze mówisz. Spodziewam się, że jak wejdzie realna konkurencja, to i
spychotechniki mniej będzie.
(Mój) Operator mając na względzie dobro klienta i SWOJE, zadba
rzetelnie o to, by prawidłowo zająć się zgloszeniem. Poza tym, on może
posłac je dalej już po analizie swoich logów, przedstawiając
docelowemu wyniki analizy, lub chocby statystyki, co zaszło. Tamtemu
będzie już łatwiej, niż gdyby się poskarżyl jakiś użytkownik, że
"Jasiu pierdzi pod ławką"... A może to nie Jasiu ?
Podsumowując, sprzedawca, któremu zależy na kliencie, który przychodzi
do niego i płaci, zrobi wszystko, aby ten klient od niego nie odszedł,
placic komu innemu.

> pozdr.

Również pozdro

--