Re: SPAMy a polityka ISPów

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 10:54:44 MET DST

Artur napisał/a:

> To nie o to chodzi. Jeżeli ktos do mnie zglasza, ze zaspamowano mu
> skrzynke z adresu z mojej puli to moim zmartwieniem jest zalatwienie
> wszystkiego tak by to się wiecej nie powtorzylo.
> Tak postepuje każdy szanujacy się ISP.

Wydaje mi sie ze autorowi watku chodzilo o to zeby to nie on musial
zglaszac to Tobie ale zeby robil to za niego jego ISP. Pomijajac
wiele innych spraw: jesli isp razem z dostepem do internetu zapewnia
konto email to nie powinien tego traktowac na zasadach darmowej
skrzynki lecz w pelni komercyjnej uslugi. A dobre, platne konto email
zapewnia ochrone przed spamem. Druga sprawa, wydaje mi sie ze admin
do ktorego przyjdzie skarga zareaguje znacznie szybciej i skuteczniej
jesli dostanie pisemko od np abuse tepsy niz gdy do niego napisze
osoba prywatna.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl