error 429

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 19:49:08 MET DST

Po co tyle gadasz.
Projekt byl dla super inteligentnych intelektualistow.
Kto zrozumial ten nie pyta.
Kto nie zrozumial tego strata.

Przed chwila pisales ze jestes idiota, teraz znow przynudzasz.
Kogo to ochodzi.

Jacek =?iso-8859-2?Q?Pop=B3awski?= napisał:

> Kilka razy miałem nadzieję, że projekt self(EGO) istnieje, że autorem
> wszystkich postów Experta jest jakiœ program, nad którym osoba posiadajšca to
> katowickie SDI pracuje. Byłoby to jedyne sensowne wytłumaczenie bredni Experta.
dokladnie
kto ma niski M.E.S. index ten swoje niepowodzenia tlumaczy bledami
innych.
Ale to znany standard leczenia kompleksow.

> Tłumaczyłoby to też dziwny styl tych postów, ustawiczne powtarzanie wypowiedzi
> i mały rozumek. Obawiam się jednak, że ta teoria nie jest prawdziwa.
przeciez pisales przed chwila ze jestes idiota,
a chcesz teraz cokolwiek zrozumiec.

> Jeœli posty pisze nie program, a człowiek, to albo jest w jakiœ sposób chory
> (renta?) albo od wielu lat się bawi, jednak taka zabawa musiałaby się w jakiœ
> sposób odbić na jego psychice. Po prostu jest tego wszystkiego zbyt dużo i aby
> "być w temacie" autor musi powoli sam wierzyć w swoje wymysły.

Raz jeszcze.
Sam piszesz ze jestes malo inteligentny, a usilujesz zajmowac sie
tematami , ktore cie przerastaja.
Po co sie kompromitujesz.
Pisz pamietniki, dzwon na 0700, zrelaksuj sie, ale skoncz juz nudzic.
Projekt self(EGO) nie jest takich osob jak ty.
Zatem twoje opinie wynikaja z kompleksow odrzucenia.
Ale powiedz szczerze, po co mi byl w realizacji projektu taki ktos jak
ty ?

Znajdz sobie swoj temat, pracuj nad nim. Staraj sie, moze ktos zechce
wysluchac twoich imaginacji.
Ale przestan pasozytowac na pracy innych.

over