Re: SDI, TPSA, routing, tech help plz

Autor: Yattaman (yattaman_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 10:29:42 MET DST

Użytkownik "Mateusz(Amkacz)" <amkacz_at_interia.pl.nospam> napisał w
wiadomości news:9r7bkl$iem$1_at_zt.koszalin.tpnet.pl...
> nie. to nie jest przyczyna...
>
> mialem tak jak on przez pół roku... nastepny hop za półką mial
nieziemskie
> lagi a czasami pl...
> nagle sie naprawilo, niewiadomo czemu

Ja tak mialem przez kilka pierwszych miesięcy, że jeśli, to walila się
półka, co śmieszniejsze, potrafiłą się zwalić, jak zaeftepowałem się
pod jeden konkretny adres na niej. Drugi hop zawsze byl w porządku,
pingi rzadko powyżej 30, natomiast niedawno horrorem było korzystanie
z trzeciego, 213.25.5.25, który podmienili na 213.25.12.15, ten też
się walił, i bywa, że dalej się wali, ale przynajmniej już skorzystać
mogę. Jak dzwoniłem do swojego "centrum utrzymania", to potrafili
stwierdzic, że 'Wie pan, bo nasze serwery zdechly, bo ludziom
komputery zaatakował nowy wirus, on się nazywa nimda'. Ciekawe, że
raptem wszystkim zaatakował... Straty ping miałem powyżej 40 %.
Nie wiem, czy by się _HURTEM_ nie zwalić im z reklamacjami, jeśli coś
takiego będzie.

--
Y.