Re: NASK - co nowego?

Autor: fushin (fushin_at_fushin.com)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 22:39:35 MET DST

> A sprobuj nastepnym razem dolaczyc swiadactwo szczepien, co ci
> szkodzi :-)

niestety, pod reka mialem tylko ksiazeczke szczepien mojego psa, ktory
sie o domene _nie_ staral.
Balem sie komplikowac sytuacje, zreszta okazalo sie ze nie jest to
niezbednie konieczne.
Chciaz, wlasciwie, jezeli wziac pod uwage zagrozenie wirusami, to moze
NASK wykazal sie karygodna niedbaloscia... cholera, wlasnie sobie
uzmyslowilem, ze z braku tego swiadectwa moga mi zabrac domene... jutro
z samego rana faksuje do NASKU...

F.